نصب کلید اتوماتیک | آشنایی با نصب کلید اتوماتیک

نحوه نصب کلید اتوماتیک

نصب کلید های اتوماتیک توسط متخصصین با تجربه صورت می گیرد و افرادی که به تجربه کافی در این زمینه ندارند ممکن است برای اولین بار دچار سختی هایی شوند. در کل نحوه نصب کلید اتوماتیک در هفت مرحله انجام می شود که می توانید در این مقاله همراه ما باشید.

برای نصب کلید اتوماتیک 7 مرحله انجام می شود که به شرح زیر است:

برای انتقال کلیدهای مجوز ، به کلیه حقوق دسترسی به درایوهای منبع و هدف نیاز دارید.برای بروز کردن مجوز ها به صورت زیر عمل کنید.

به یاد داشته باشید اگر فقط یک گزینه برای به روزرسانی وجود داشته باشد ، پس از آن بدون نمایشگرها یا نمایشگرهای دیگری ارتقا می یابید.

اگر سایر گزینه های ارتقا یافت شوند ، کادر گفتگوی “ارتقا License کلید مجوز” باز می شود. ارتقا را انجام دهید و بر روی دکمه “ارتقا” کلیک کنید.

حذف نصب مجوزها

اگر قرار است دیسک سختی که کلیدهای مجوز بر روی آن قرار دارد قالب بندی شود ، لطفاً قبل از این کلیدهای مجوز را حذف نصب کنید . کلیدهای مجوز از دیسک سخت به فلاپی دیسک منتقل می شوند. تمام کلیدهای مجوز بسته های گزینه نیز می توانند به این دیسک فلاپی منتقل شوند.

نصب کلید اتوماتیک کمپرسور باد

نصب کلید اتوماتیک کمپرسور باد (air compressor) دارای نکته ظریفی است. کلید اتومات ها دو پیچ برای تنظیم دارا هستند. در واقع پیچ بزرگتر حهت افزایش یا کاهش فشار است و پیچ کوچک برای تنظیم بازه و لیمیت استفاده می شود.

نصب کنتاکتور

فروشگاه اینترنتی صنعت سازان نوین

محل نصب کلید اتوماتیک

کلید های اتوماتیک در کمپرسور باد در محل های مختلفی مانند زیر نصب می شوند:

مقاله نصب کلید اتوماتیک را مطالعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال، پرسش خود را کامنت کنید.کارشناسان صنعت سازان نوین در اسرع وقت پاسخگو شما خواهند بود.

دیدگاه‌ها 0

*
*